Ahad, 19 Disember 2010

Kawin Nazli-Hanie

Anak penakan aku dari abang aku yang sulong telah melangsungkan perkahwinan pada 9/12/2010 di rumah pengantin perempuan di Jitra.

Sedikit gambar dari majlis tersebut yang diambil menggunakan Sony A300 yang baru aku beli pada awal bulan.

Dengan sekali lafaz, sahlah nazli menjadi suami kepada hanie

Doa dibacakan selepas selesai akad nikah.

Pengantin lelaki menurunkan tandatangan.

Giliran pengantin perempuan pulak.

Serah tugas oleh bapa pengantin perempuan.

Acara batal air sembahyang pulak.

Nenek dari kedua belah pihak tumpang gumbira.

Pasangan pengantin dengan ibu-bapa masing-masing.

Aku pun tumpang sekaki dengan isteri aku. Gambar nie semasa kenduri di Jitra, 11/12/2010. he he

Kepada pasangan pengantin, selamat pengantin baru semoga berkekalan sehingga keakhir hayat.

(Maaf, gambar preview kureng ckit)


Tiada ulasan: